Ovih dana naš sugrađanin prof.dr.Rifat Klopić postigao je veliki uspjeh stekavši najviše naučno nastavno zvanje- Redovni profesor, zaposlen na Univerzitetu u Tuzli.Podsjećamo da je Klopić prvi doktor marketinga u historiji Univerziteta u Tuzli.

  "Koliko ja znam od aktivnih profesora, koji nisu u penziji, u tom zvanju za oblast marketinga u BiH su još samo prof. dr. Muris Čičić  i prof. dr. Anto Domazet, sa Ekonomskog fakulteta u Sarajevu. Predsjednik komisije koja je odlučivala o mom izboru u zvanje Redovni profesor bio je Akademik dr.sc. Boris Tihi, profesor emeritus iz Sarajeva, koji je jedini ekonomista redovni član Akademije nauka i umjetnosti BiH", objašnjava nam prof dr.Rifat Klopić.

  Klopić je u Živinicama završio osnovnu školu i Gimnaziju, a Ekonomski fakultet i magistraturu u Sarajevu, dok je doktorsku disertaciju odbranio na Univerzitetu u Tuzli. Kao doktor ekonomskih nauka istakao se u stručnim radovima na najodgovornijim zadacima, te postao profesor Ekonomije i Marketinga na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Tuzli. Gostujući je profesor na univerzitetima Mostara, Zenice i Sarajeva. Tokom višegodišnjeg naučnog rada objavio je više knjiga iz menadžmenta i marketinga, te oko 50 naučnih radova u časopisima u zemlji i inozemstvu.

 Međunarodni je ekspert i certificirani trener za menadžment i marketing u preduzećima.Boravio je u više zemalja Evrope, Afrike i Azije u svojstvu koordinatora i člana delegacije naučnih i stručnih projekata.

  Zvanje Redovni profesor, koji je Klopić stekao, je trajno zvanje i jedino u njemu nema reizbora, a pored toga jedino se u tom naučno nastavnom zvanju zaključuje ugovor na neodređeno vrijeme, za razliku od toga docenti zaključuju ugovor na određeno vrijeme na 5 godina, a vanredni profesori na 6 godina, sa mogućnosti produžetka ugovora ili otkaz ugovora.

 O značaju zvanja Redovni profesor, kao i izdavačkoj naučnoj djelatnosti kojom se bavi, dr. Klopić kaže:

 "Navedeno puno znači za naš Ekonomski fakultet i Univerzitet u Tuzli, radi skore certifikacije Univerziteta, a takođe ima veliki značaj i za cjelokupnu akademsku zajednicu. Moja knjiga "Marketing-mogućnosti etičke primjene" na promociji u Sarajevu je od strane uvaženih eksperata marketinga i recenzenata proglašena za ‘naučno i stručno djelo godine’i prvi tiraž je brzo rasprodan, a nedavno je izašla iz štampe i moja nova knjiga "Poslovna etika" čija promocija će se održati uskoro".
 
  Svojevremeno, u mlađim godinama, dr.Klopić je bio član muzičkog sastava NLO, a uspješnu muzičku karijeru nastavio je zapaženim rezultatima u oblasti ekonomskih nauke i sigurno je da još nije kazao svoju posljednju riječ na tom polju! Čestitamo! /Š.Gadžo/

Redovni profesor dr.Rifat Klopić
 

Vaš komentar na članak: