Danas je u Drugoj osnovnoj školi u Živinicama održana radionica učenika prvih razreda posvećena dolasku novog godišnjeg doba Proljeća. Nakon što su tokom zime radili sličnu radionicu posvećenu snježnom godišnjem dobu, ovoga puta u radionici su prevladavale vedrije proljetne boje. Za razliku od zimske radionice, kada su učestvovali samo prvi razredi Druge osnovne škole, ovoga puta učestvovala su i djeca drugih osnovnih škola općine Živinice, čime je aktivnost djece podignuta na viši nivo.

 
 Današnju radionicu posvećenu proljeću organizovale su profesorice razredne nastave Elvedina Mujagić, Munevera Rašidović, Greta Tadić-Cirger i Asima Muratović.
 
 „Učenici prvog razreda danas su imala na raspolaganju birati jedan od četiri centra u kojem bi radili teme o Proljeću, a to su Stablo sa beharom, Cvijetni tanjiri, Vijesnici proljeća i Proljetno stablo. Imali su na raspolaganju potreban materijal, lijepilo, papir u boji i makaze, koje nam je škola donirala, tako da su učenici imali priliku da iskažu svoje krativne sposobnosti“, rekla je profesorica Elvedina Mujagić.
 
 Kreativna radionica okupila je veliki broj prvačića koji su nastojali pokazati kako doživljavaju dolazak proljeća. Profesorica Munevera Rašidović isitiče kako je krativnost važan faktor za pravilan odgoj djece:
 
  „Kreativnost nije slučajni dar darivanja sretnim pojedincima.To je vještina koja se vježba i razvija kao svaka druga. Kreativnost potiče na razmišljanje, na stvaranje i na originlanost. Zato trebamo djeci osigurati uvjete za razvoj kreativnosti, što smo pokušali i na današnjoj radionici“.
 
Dječiji radovi-primjer kreativnosti
 
  Djeca su se dala na veliki posao i vrijedne ruke su makazama davala oblik pojedinim elementima iz centara za koji su se opredjelili, pa su tako počele da se redaju slike Proljeća, na način kako to djeca doživljavaju. Profesorica Greta Tadić-Cirger objašnjava nam da se djeca likovno izražavaju kako bi pokazala šta ih zanima i kako vide pojedine stvari:
 
  „Cilj radionice je da se djeca kreativno izražavaju, da se kroz igru, druženje i uz iskustvo i vodstvo učiteljica prvog razreda obilježi dolazak novog godišnjeg doba Proljeća.Za kreativnost je važno istaći da djecu ne treba uvijek ispravljati, treba im dozvoliti da koji put pogriješe, jer na taj način stiču iskustva i unutrašnju motivaciju za traženjem boljih rješenja. Danas smo pozvali i roditelje kako bi i oni bili upućeni u ciljeve koje smo djeci postavili i da vide kako pomoći djeci. Pogrešno je stalno im nuditi pomoć i servirati gotova rješenja, ispravnije je motivirati ih da sama pronađu rješenja. Nadam se da im je današnja radionica u tome pomogla. Posebno nam je drago što je bio veliki odziv i drugih škola naše općine“.
 
  Iz tima za organizaciju radionice o Proljeću profesorica Asima Muratović kaže kako roditelji imaju važnu ulogu u radu i motivaciji svoje djece, pa poručuje:
 
  „Svakako da roditelji trebaju biti podrška djeci  tako što će ih hvaliti kada uspiju, a kada uspjeh izostane treba ih tješiti i podsticati na nove pokušaje.Djeci treba postavljati što više pitanja i zajednički tražiti odgovore na njihova pitanja. Roditelji mogu djeci pokazati neke praktične primjere, kako se sadi grah ili peče hljeb, što je najbolje da zajedno to urade.U kreativnom izražavanju djeci treba dati što više slobode i ne treba ih sputavati u igri, istraživanju i stvaranju, dok treba izbjegavati nuditi recepte koji ubijaju kreativnost“.
 
  Nakon što su prvačići uradili svoje zadane teme u četiri centra po vlastitom izboru, svoje radove su izložili, te su svi prisutni bili oduševljeni kako je došla do izražaja njihov kreativnost na temu Proljeća./Š.Gadžo/
 

Radionica o Proljeću započela prigodnim programom

Vješte ruke prvačića prilikom izrade motiva Proljeća

Izloženi radovi dječije radionice

I na kraju-zajednički snimak prvačića i njihovih učiteljica
 

Vaš komentar na članak: