Sarajevo, 24.novembar- Četvrta jednodnevna edukativna konferencija Sarajevo PR Open u organizaciji agencije Prime Communications o temi “Novi mediji na stari način – Online konverzacija i Social web” održana je danas u hotelu Sarajevo.
 
  Sarajevo PR Open je po četvrti put okupio PR praktičare i profesionalace iz Bosne i Hercegovine, kao i stručnjake za online komunikaciju iz regije koji su na ovom jednodnevnom PR skupu razmijenili svoja iskustva o značaju komunikacije na internetu.

  „Već tradicionalno, Sarajevo PR Open nas uvijek i iznova oduševi konceptom i tematikom edukatvnih konferencija. Na inovativan način, Sarajevo PR Open donosi, nameće svjetske trendove na naše prostore. Za mene osobno, ova konferencija je izvor velikog broja novih informacija, alata, novih kontakata tj. mreža ljudi koji će mi zasigurno korstiti, olakšati i učiniti kvalitetnijim posao kojim se bavim. Koristi priliku pohvaliti organizaciju PRIME teama, odabir gostiju predavača kao i fantastičnih tema“, istakla je Almira Huseinović, PR menadžer Vanjskotrgovinske komore BiH.

  „Za kompanije je važno da ključni ljudi – upravljači – shvate značaj društvenih medija. Komunikatori i ljudi iz marketinga to shvaćaju, ali ne donose odluke. S druge strane, to ne znači da komunikatori ne treba da insistiraju na pokretanju stvari i događaja u vezi sa social media sferom, pa je nešto kao što je Sarajevo PR Open definitivno dobra konferencija i u pravom trenutku se dešava kako bi se svijest što više stimulisala jer vjerujem da i 80% onih koji dođu iz korporacija na ove događaje, nisu u stanju da uspostave korporativnu komunikaciju na društvenim mrežama. Sarajevo PR Open je pravovremen odgovor na takvo stanje“, Elmira Omerović, PR menadžer Sparrkasse Bank.

  Predstavljeni su primjeri iz prakse i zbog čega Internet može biti i prijatelj ali i neprijatelj svih kompanija i institucija, zbog čega su društveni mediji značajni za komunikaciju zaposlenih i kako se koriste u političke svrhe. Predstavljen je i presjek aktivnosti političkih kandidata na Internetu za vrijeme izbora u BiH.
 
  “Inovacije o upotrebi interneta se prvenstveno koriste u političkim kampanjama i njih treba promatrati prije svih drugih zbog toga što je politika ta koja pomiče granice na Internetu, to jeste određuje šta je moguće i šta se smije na Internetu”, Istakao je Marko Rakar, autor uticajnog bloga www.mrak.org, kreator i realizator online kampanje Ive Josipovića, predsjednika R.Hrvatske.

  U panel diskusiji “Internet i građansko novinarstvo” panelisti i učesnici konferencije su diskutovali o tome koliko se informacije sa blogova i društvenih mreža brzo šire i koliko postaju sve značajnije i uticajnije i na klasične medije.

  Sarajevo PR Open je kao i prethodnih godina imao društveno odgovorni karakter. Agencija PRIME Communications je pozvala sve nevladine organizacije da se prijave na Facebook stranici konferencije i obrazlože zbog čega žele biti aktivniji na Internetu a NVO-u sa najboljim razlogom Agencija će besplatno kreirati novu web stranicu i održati obuku o komunikaciji na Internetu./Lejla Brčaninović/ 

Mogućnosti interneta sve uticajniji i na klasične medije
 

Vaš komentar na članak: