Sarajevo, 28.novembar-Četvrti Sarajevo PR Open, jednodnevna edukativna konferencija u organizaciji agencije Prime Communications, je kao i prethodna tri seminara imao društveno odgovornu akciju. U skladu sa temom “Novi mediji na stari način – Online konverzacija i Social web”  agencija PRIME Communications poziva nevladine organizacije da na zid Sarajevo PR Open Facebook fan page-a napišu zbog čega žele biti aktivniji na Internetu. Nevladinoj organizaciji sa najboljim razlogom PRIME tim će besplatno dizajnirati novu web stranicu i održati obuku o online komunikaciji.

 “Kao i prethodnih godina Sarajevo PR Open već tradicionalno ima i društveno odgovornu akciju. Osmišljenom akcijom za IV Sarajevo PR Open želimo pomoći malim nevladinim organizacijama koji nisu u mogućnosti da samostalno kreiraju web stranicu i nisu još aktivni na Internetu, a žele ući u dijalog sa online zajednicom i promovisati svoje aktivnosti i na ovaj način. Kreirat ćemo web stranicu i održati obuku što će biti dobar početak za jednu od nevladinih organizacija za uspješan ulazak u online sferu”, istakla je Lejla Brčaninović, PR direktorica agencije PRIME Communications.

 Jedini uslov za prijavu je da NVO nije dobijala finansijsku podršku za te aktivnosti u posljednje dvije godine od domaćih ili međunarodnih donatora. Konkurs je otvoren do kraja godine, a više informacija svi zainteresovani mogu saznati na Sarajevo PR Open Facebook fan page-u.
Tema “Novi mediji na stari način” je izazvala veliku pažnju online zajednice za vrijeme konferencije u toku koje je razmijenjeno preko 750 komentara na Twitter-u kako od učesnika tako i od zainteresovanih korisnika Twitter-a iz regije koji su preko ove društvene mreže aktivno pratili i učestvovali u diskusiji konferencije. Svoje utiske i zapažanja sa konferencije je opisalo i nekoliko blogera kao štp su Hana Kazazović, Tarik Kapetanović i Krunoslav Vidić./Lejla Brčaninović/

AS JELAH-NOVA PREHRAMBENA GRUPACIJA U BIH

  Visoko-Jelah, 28.novembar- Nakon održane vanredne Skupštene dioničara kompanije Vispak Visoko, kompanija AS iz Jelaha postala je najveći dioničar i time je okončano vlasničko povezivanje dvije respektabilne bosanskohercegovačke kompanije.

 “Kompanija AS Jelah je odlučila dugogodišnju uspješnu poslovnu suradnju  sa Vispakom dodatno osnažiti vlasničkim povezivanjem. Sigurni smo da ćemo kao grupacija vratiti izgubljene Vispakove pozicije na tržištu, naročito imajući u vidu finansijsku snagu AS-a kao i razvijenost naših distribucijskih kanala koji će sada biti neposredno u službi plasmana Vispakovih proizvoda čime ćemo nesumnjivo osnažiti poziciju obje ove kompanije, kako na domaćem, tako i na inostranom tržištu. Naš cilj će biti jačanje Vispakovih brandova poput Zlatne džezve, Esspresso kafe, Stampi krem i drugih na osnovu čega očekujemo i povećanje obima prodaje i iskorištenosti Vispakovih proizvodnih kapaciteta”, istakao je Semir Sejdinović, predsjednik Skupštine dioničara Vispak Visoko.

  Na ovaj način AS Jelah je postao vodeća grupacija u Bosni i Hercegovini u oblasti proizvodnje konditorskih proizvoda.
Povezivanjem kompanija se najavljuje da će razvojna strategija dodatno povećati broj radnih mjesta i da će u svakom slučaju jedna od najvažnijih grupacijskih vrijednosti biti pravovremena isplata plaća i naknada zaposlenicima.

 Kompanija Vispak Visoko je prepoznatljiva po najjačim domaćim brandovima, a kompanija AS Jelah je jedan od vodećih proizvođača konditorskih proizvoda sa jakom distribucijskom mrežom i sa zavidnim stupnjem tehničko-tehnološke razvijenosti proizvodnih procesa.

  Grupacija AS Jelah će zajedničkim snagama i resursima vratiti i ojačati izgubljene pozicije Vispaka u BiH i regionu te graditi zajednički nastup na tržištu što će rezultirati nesumnjivom koristi kako za zaposlenike i dioničare, tako i za njihove kupce, povjerioce i širu društvenu zajednicu.
 

Vaš komentar na članak: