Sarajevo, 27.maja–Jubilarni 10. Lino Fest koji se jučer održao u sarajevskom BKC-u  obilježen je pjesmom, smijehom i druženjem mališana iz cijele regije. Kroz posebno priređen ovogodišnji zabavno edukativni program publika je imala priliku uživati u izvedbama talentirane djece i poželjeti da 11.  festival dječije pjesme dođe što prije.

  “Ponosni smo što smo istrajali svih godina i što smo od Lino Festa napravili brend koji je prepoznatljiv i u regiji. Ako pogledam unatrag, početne godine nisu bile jednostavne, ali je ipak vrijedilo svakog truda. Nakon 10 godina i 10 uspješnih festivala s ponosom mogu reći da smo uspjeli u našoj namjeri da napravimo kvalitetnu manifestaciju za djecu. Velika podrška na cijelom putu nam je kompanija Podravka koja je sa svojim brendom Lino sve ove godine uz nas i Festival”, istakao je Mario Pejić, autor Festivala. 

  Za razliku od prethodnih godina, ovogodišnji Lino Fest nije bio natjecateljskog karaktera nego je publika imala priliku čuti izvedbe mališana sa drugih festivala iz regije, ali i ponovno uživati u numerama pobjednika iz prethodnih godina.

  “Lino Fest je jedan od naših najdražih strateških projekata koji sa ponosom podržavamo od prve godine pa sve do danas. Sa udrugom Libertas smo pronašli zajednički cilj da napravimo kulturnu manifestaciju za djecu koja će biti edukativna i pomoći mališanima u glazbenom razvoju kao i u sklapanju prijateljstava sa djecom iz drugih gradova i država. Drago nam je da je cilj ostvaren i radujemo se svim godinama Lino Festa koje su pred nama”, rekla je Mila Zovko, direktorica marketinga Podravke u BiH.

  Direkcija Festivala dodijelila je priznanja skladateljima i pjesnicima koji su bili zastupljeni svojim pjesmama na Lino Festu u proteklih deset godina, a zajedno sa gostima i prijateljima Lino Festa na druženju nakon oficijelnog dijela proslavljen je 10. rođendan./Dunja Bošnjak/

Uspješno završen 8.PROACTIVE-edukacija o odnosima s javnošću

  Osmi PROACTIVE, edukativna konferencija o odnosima s javnošću, juče je uspješno završen i preko 100 učesnika su pod pozitivnim utiscima, sa novim saznanjima i prijateljstvima otputovali sa Kozare.
Na trodnevnoj konferenciji učesnici su imali priliku da slušaju predavanja o internoj i kriznoj komunikciji, strateškom komuniciranju, ličnom brendiranju, samopromjenama i mnogim drugim temama, kao i da čuju zanimljive studije slučaja i učestvuju u radionicama o odnosima s blogerima i PROACTIVE World Cafe-u.

  “Ove godine smo imali više nego ikada učesnika i ponosni smo da smo uspjeli ispuniti njihova očekivanja. Činjenica da su svi pažljivo pratili predavanja sva tri dana i aktivno učestvovali u diskusijama i radionicama je nama potvrda da su programske teme i predavači bili pravi izbor. Naš cilj bio je omogućiti učesnicima PROACTIVE-a da čuju zanimljive studije slučaja iz regije, saznaju više o trendovima u komunikaciji i upoznaju i povežu se sa kolegama iz struke. Sudeći po reakcijama i komentarima na blogovima i društvenim mrežama u tome smo i uspjeli. Raduje nas da su mnogi već potvrdili svoj dolazak na naredni PROACTIVE i upisali sebi datum 23. do 25. maj 2013. godine kada će se održati deveta regionalna edukativna konferencija o odnosima s javnošću”, istakla je Lejla Brčaninović, PR direktorica agencije PRIME Communications koja je organizator konferencije.

  Konferenciju je zatvorila Dragana Đermanović, vlasnica agencije PR pepper i internacionalni online PR praktičar i predavač. Učesnicima je predstavila najnovije trendove iz online komunikacije kao i aktivnosti koje ona i tim PR pepper agencije realizuje za Novaka Đokovića u sklopu online strategije i dale konkretne upute i savjete u kojem pravcu se trebaju online strategisti usmjeravati u budućnosti./D.B./

Detalj sa jubilarnog Lino Festa
 

Sa konferencije Proactive-edukacija o odnosima s javnošću
 

Vaš komentar na članak: