Udruženje mladih Plamen pokrenulo je ovih dana kampanju "Da Živinice budu grad kulture – Vratimo kino u Živinice!", koja za cilj ima ponovno otvaranje kina u Živinicama. Kampanja se vodi pod sloganom "Hajmo u kino", te se na taj način pokušava barem dijelom vratit svijest građana o potrebi za kulturnim dešavanjima u našem gradu.

  
  Da su građani Živinica, posebno mladi, zainteresovani za ovu kampanju pokazuje i podatak sa zvanične Facebook stranice kampanje (http://www.facebook.com/hajmo.u.kino) koju već nakon 5 dana od kada je aktivirana prati preko 350 osoba na ovoj društvenoj mreži.
 
  Volonteri Udruženja mladih "Plamen nade" su jučer u sklopu ove kampanje anketirali mlade koji su se u vremenskom razdoblju od 12:00 do 14:00 sati zatekli na Gradskom bulevaru u Živinicama i mjestima na kojima se mladi okupljaju u tom dijelu grada. U anketi je učestvovalo 250 osoba od kojih je 96% njih odgovorilo sa DA na pitanje da li smatraju da njihov grad treba imati kino.
 
  Zabrinjavajući podatak do kojeg se došlo ovom anketom je da 87% ispitanika ne ide ili vrlo rijetko ide u kino, što govori o kulturnom zaostajanju do kojeg dolazi zbog nepostojanja kina u našem gradu. Vrijedno je napomenuti da unutar prostorija BKC-a u Živinicama postoji velika kino sala koja godinama više ne služi svojoj namjeni.
 
  U narednim danima će Udruženje mladih Plamen nade pokrenuti niz aktivnosti kojima će pokušati barem jednim dijelom obnoviti kulturni život u Živinicama. Neke od planiranih aktivnosti su improvizovane projekcije filmova, koje će pokazati da li Živinice zaista imaju potrebu za kinom./Koordinator kampanje Rasim Ibrahimagić/

 

Vaš komentar na članak: