Takmičarske ekipe Drugog studentskog takmičenja u PR-u  su odabrale studije slučaja za koje će zajedno sa svojim timskim kolegama kreirati PR strategije. Takmičari su imali priliku izabrati jednu od dvije  predložene studije slučaja, jednu za izradu PR strategije za uslugu „Moja TV“,  kompanije BH Telecom i drugu za magazin „BH Student“.

  „Takmičari su izabrali studije slučaja i imaće priliku pripremiti svoje PR strategije do 15.5.2011.  Veoma nam je drago da su se i studenti iz drugih država zainteresovali za PR Challenge, tako da ove godine imamo i gostujuću ekipu iz Beograda. Nakon roka za predaju radova, pred stručnim žirijem će biti  organizovana prezentacija svih radova gdje će ekipe dodatno imati priliku da pokažu svoje znanje i vještine“, istakla je Lejla Brčaninović, PR direktor agencije Prime Communications.  

 Pobjednici  II  PR Challenge-a će biti nagrađeni mogućnošću pohađanja nekoliko stručnih konferencija u 2011.godini, tako da će se već 26.5.2011. god.  zaputiti na Vlašić, gdje će prisustvovati najvećem regionalnom PR skupu pod nazivom PROACTIVE. Pobjednici će svakako imati priliku prisustvovati i jednodnevnim edukativnim konferencijama  kao što je  Sarajevo PR Open,  te će biti nagrađeni novčanim i drugim vrijednim nagradama.

  Studentsko takmičenje je projekat agencije Prime Communications s kojim se  budućim PR praktičarima želi omogućiti da stiču nova iskustva i proširuju svoja znanja  i da na taj način promovišu značaj PR profesije./P.C./ 

 
 

Vaš komentar na članak: