Superfinale trećeg po redu studentskog takmičenja u PR-u uspješno je završeno jučer u hotelu Sarajevo.  Pet  takmičarskih ekipa iz Mostara, Sarajeva, Travnika, Banjaluke i Novog Sada predstavile su svoje PR strategije za Balkan Investment Banku i Caritas BiH.

 „Veoma pozitivno sam iznenađena ozbiljnim pristupom i entuzijazmom kojim su studenti pristupili rješavanju slučajeva. Sigurna sam da će im učešće na PR Challenge-u i povratne informacije koje su dobili od članova žirija biti korisno iskustvo koje će moći da iskoriste u daljem radu i usavršavanju “, istakla je Jagoda Matrak,direktorica korporativnih komunikacija Balkan Investment Bank .  

  Osmočlani žiri sastavljen od PR stručnjaka, bloggera, fakultetskih profesora i predstavnika bh. kompanija nakon što su svi takmičarski timovi predstavili svoje strategije, proglasio je tim  Victorious Secrete sa Ekonomskog fakulteta iz Sarajeva za pobjednike III PR Challenge-a.

 „PR Challenge je bilo veoma poučno iskustvo kako za mene tako i za moj tim, veoma smo zadovoljni našom PR strategijom i drago nam je što je i sam žiri prepoznao naš kvalitet. “izjavio je Denis Čustović člana pobjedničke ekipe

  Drugo mjesto osvojila je takmičarska ekipa Cosmopolitan sa Fakulteta tehničkih nauka iz Novog Sada, dok je treće mjesto osvojila takmičarska ekipa PR Trio sa Fakulteta poslovne ekonomije iz Banjaluke.

  Pored glavnih nagrada žiri je dodijelio i nagrade za najbolju prezentaciju, najbolju PR strategiju, najinovativniji pristup i najkreativniji koncept.
Organizator PR Challenge-a je agencija Prime Communications koja kroz ovo takmičenje želi promovisati značaj PR struke i pružiti priliku studentima da primjene svoja teoretska znanja koja stiču na fakultetima u praksi i rade sa pravim klijentima./Dunja Bošnjak/

Pobjednici-naporan put do titule

Učesnici finalnog dijela takmičenja
 

Vaš komentar na članak: