Pobjednička ekipa Gimnazije

Na Kantonalnom takmičenju iz njemačkog jezika, održanom danas u Ekonomsko-trgovinskoj školi u Tuzli, učenice JU Gimnazija Živinice Ajla Ćasurović i Lejla Mulavdić su osvojile prva mjesta. Ajla Ćasurović se takmičila na nivou C-1, a Lejla Mulavdić na nivou A-2.

Ovim rezultatom su se plasirale za učešće na Olimpijadi iz njemačkog jezika koji organizira Goethe Institut. Iskrene čestitke učenicama i mentoru, profesoru Mensuru Nuhanoviću.

O svom uspjehu učenica IV razreda Gimnazije Ajla Ćasurović je rekla:

“Prošle godine sam takođe učestvovala na Kantonalnom takmičenju i osvojila sam drugo mjesto. Ovoga puta imala sam više iskustva, više sam radila pa ni uspjeh nije izostao. Drago mi je što sam kao maturantica na najbolji način privela svoje školovanje u Živinicama, pobjedom na takmičenju srednjoškolaca Tuzlanskog kantona za nivo C-1″.

Ajla Ćasurović je odlična učenica od prvog razreda osnovne škole, a kada uskoro zarši školovanje u JU Gimnaziji, želja joj je da nastavi studije na Veterinarskom fakultetu u Sarajevu!

Festival za djecu osnovnih i srednjih škola

Da bi se njegovalo i stimulisalo književno stvaralaštvo djece i omladine, u organizaciji SCENE SVIH KREATIVNIH održan je 4. međunarodni festival za djecu osnovnih i srednjih škola, studente i omladinu do 30 godina “PAVLE POPOVIĆ”. Na ovom festivalu učenica JU Gimnazija Živinice Naida Nuhanović je osvojila drugo mjesto u kategoriji kratkih priča, a Amina Aljić drugo mjesto u kategoriji poezije.

O uspjehu živiničkih gimnazijalaca školski pedagog Mirjana Krešić kaže:

“Poznato je da je naša Gimnazija u vrhu ljestvice sličnih ustanova u Tuzlanskom kantonu i ovo je samo lijep nastavak uspjeha naših učenika, koji svoja znanja potvrđuju na tako značajnim takmičenjima, kao što su ovog vikenda bili pomenuti rezultati. Koristim priliku da učenicima i njihovim profesorima čestitam na velikom uspjehu, uz nadu da ćemo na Federalnom takmičenju takođe postićii značajan uspjeh”./Š.G./

Na slici: Pobjednička ekipa Gimnazije

Vaš komentar na članak: