Osnovna škola Gornje Živinice je najmlađa odgojno obrazovna ustanova na području opoštine Živinice.Nastavu pohađa 240 učenika raspoređenih u 12 odjeljenja, od čega su šest u razrednoj nastavi. U školi djelujeu brojne sekcije slobodnih aktivnosti, u koje su učenici uključeni prema vlastitom interesovanju.

“Zadovoljni smo učenjem i vladanjem učenika, svi se trudimo da postignemo što bolje rezultate. Uspjeh naših učenika potvrđen je i na nekoliko takmičenja iz nastavnih predmeta.Tako je naša škola osvojila prvo mjesto na opštinskom takmičenju iz prve pomoći i biologije, dok smo iz istorije na drugom mjestu. Učenici su uključeni u rad 19 sekcija slobodnih aktivnosti, gdje do izražaja dolazi njihovo interesovanje za pojedine oblasti. Naša je želja da imamo i što više sportskih sekcija, ali smo kao škola hendikepirani jer nemamo sportsku salu za tjelesni odgoj”, kaže nam direktorica Jasmina Kakeš.

Osnovna škola Gornje Živinice jedina je odgojno obrazovna ustanova opštine koja nema salu za tjelesni odgoj.Vijeće roditelja pokrenulo je inicijativu da se izgradi i sala za tjelesni odgoj, podrške stižu od resornog ministarstva, a neće izostati ni pomoć lokalne zajednice, pa bi trebalo očekivati da se i taj problem riješi, na zadovoljstvo učenika, zaposlenih i cijelog mjesta.

Ono što posebno ističu u škole jeste redovno organizovanje raznih radionica i drugih aktivnosti u školi, o čemu direktorica Jasmina kaže:

“Imali smo uspješne radionice na teme “Zdrava hrana”, “Dječija prava i obaveze”, “Jesen”,”Borba protiv pušenja”, gdje smo ukazali na štetne posljedice konzumiranja cigareta, kao i druge radionice. Redovno organizujemo programe posvećene vjerskim i državnim praznicima, u kojim učestvuju učenici naše škole. Za 14.april najavljujemo bazar domaće slatke hrane, gdje će učenici sa svojim mamama pripremati razne kolače. Od prodaje tih poslastica planiramo nabaviti digitalni školski sat i zvono, tako da i u tom segmetntu pratimo savremena dostignuća tehnike”./Š.G./

Na slici: Direktorica Jasmina Kakeš

Vaš komentar na članak: