Medijska kampanja „Prepoznaj domaće – Budi ponosan – Made in BiH” zvanično je počela 30.septembra. O samoj kampanji, razgovarali smo sa Zlatkom Berbićem, izvršnim producentom kampanje.

Gospodine Berbić, koji je cilj kampanje?

“Cilj kampanje je prvo da naučimo da prepoznamo vlastito i damo svima šansu ako imaju isti kvalitet kao i uvozni proizvodi, da budu odabrani od strane potrošača i prepoznati kao domaći, te svi budemo ponosni što tako dobar proizvod imamo sa odličnim kvalitetom i po prihvatljivoj cijeni. Ovo je jedna velika kampanja edukacije i nešto što smo trebali uraditi prije 20 godina da pomognemo sve one koji na bilo koji način proizvode nešto na ovim prostorima, koji zapošljavaju svoje sugrađane tako što ćemo ono malo sredstava što imamo odvojiti i bilo to deset ili hiljadu KM odabrati i dati šansu tim proizvođačima da rastu i budu konkurentni.”

Kome se kampanja obraća?

“Naša ciljna skupina je vrlo široka. Radimo jedan kompletan edukativni proces koji će krenuti od škola. Od 16-22. imamo Dane poduzetništva u svim osnovnim i srednjim školama, kao i na Univerzitetu. Prema svim budžetskim korisnicima idemo sa jednim pismom premijera, u kojem će on pozvati sve budžetske korisnike da razumiju poruku u kojoj oni ako budu birali domaće proizvođače i ako ti proizvođači budu plaćali sve ono što trebaju plaćati kroz poreski sistem da će njihove plate biti obezbijeđene. To je jedan zatvoren ekonomski ciklus. Kroz našeg partnera “Bingo” d.o.o. Tuzla mi sve te proizvođače ističemo tako što smo im dali naš znak, to je ona prepoznatljiva pesnica koja poziva ljude na to da počnu da promišljaju.”

Koji su prateći ciljevi kampanje?

“Prateći ciljevi kampanje su da ovo ne može biti kampanja koja treba sada da se završi. Dakle, ovo je proces koji treba da traje godinama i nama je u cilju da što više ljudi razumije da niko nikoga ne tjera, ali da je ovo način promišljanja vlastite budućnosti. Prateći cilj je svakako da našim kompanijama damo ekonomsku šansu da ojačaju da bi bili konkurentni na tržištu, jer naša lokacija je u centru Europe. Sa svih strana možemo da se okrečemo i da vrlo brzo dođemo, ali moramo imati konkurentan proizvod koji kvalitetom je isti ili bolji od onih koji imaju na europskom tržištu.”

Do kada traje kampanja?

“Ovo je prvi krug kampanje, koja je počela petnaestog oktobra, a završava se između petnaestog januara i prvog februara 2016. godine. Naš cilj je da damo šansu svima koji će kupovati tokom Božićnih praznika i Nove godine, da prepoznaju domaće proizvode i da zajedno uđemo u jedan novi ciklus, da budemo ponosni i da proizvodi koji nose odrednicu ¨Proizvedeno u Bosni i Hercegovini – Made in BiH¨ budu tradicionalno prvi odabir na našoj trpezi.”

Da se sklonimo malo od poslovnog života, čime se sve bavite u privatnom?

“Prije svega volim da budem sa svojom porodicom, volim da vozim biciklo, slušam dobru muziku, da pročitam dobru knjigu, da se družim sa prijateljima tokom dugih dana kada imamo jedan drugom da prenosimo nova iskustva.”
Koja Vam je omiljena poslovica?

“Omiljena poslovica mi je od Antoine de Sainta – Čovječe, pazi da ne ideš malen ispod zvijezda.”

Da imate vlast na 5 minuta, šta biste uradili?
“Pozvao bih sve ljude da se nasmijemo. Pozvao bih sve ljude na svijetu da se uzmemo za ruke i da se od srca nasmijemo, koliko god da nam je teško, da se sjećamo tih pet minuta.”

Šta za vas znači kupovati domaće?
“Opstanak, budućnost, način pomišljanja, način prepoznavanja, ponos, sve lijepe emocije koje se vežu uz nas, kada izađemo uz našu Bosnu i Hercegovinu, možemo kroz našu korpu da pokažemo”./H.Dedić/

Vaš komentar na članak: