Omega: Otvaren novi BEKO SHOP u Ilijašu

U petak, 9.novembra, otvoren je novi Beko shop u Ilijašu, na adresi Novo naselje bb u prizemlju „I centra“ u Ilijašu u kojem se nalazi i Konzum hipermarket.

Ovo je 32. Beko shop u BiH, a jedanaesti na području Kantona Sarajevo. Beko shop Ilijaš se prostire na prodajnoj površini od 130 m2 i zaposleno je troje mladih ljudi. U znak zahvalnosti svim kupcima, Beko shop Ilijaš nagrađuje prvih 100 kupaca sa dodatnih 10% popusta na sav asortiman bijele tehnike i malih kućanskih aparata, a trenutno imamo i niz drugih akcija koje traju u mjesecu novembru i decembru kao što su:

„Za kupovinu Beko mašine za suđe poklanjamo usisivač“, „Uz kupljena 2 aparata ugradbene tehnike treći aparat dobijate u pola cijene“, „Uz kupljena tri ugradbena aparata četvrti aparat dobijate na poklon“.

Više informacija o aktuelnim akcijama i ponudi u Beko shopovima, možete pogledati na www.omega.ba

Garancija 5 godina na uređaje, jaka servisna mreža, pouzdanost, odličan dizajn i kvalitet u izradi, te energetska učinkovitost, samo su neki od razloga koji su sve više presudni kod odabira Beko kućanskih aparata. Već sedam godina Beko je najbrže rastući brend u Evropi, gdje kupci imaju najveće povjerenje kada je u pitanju odabir bijele tehnike. To ga čini robnom markom „Broj 1“ u Evropi u kategoriji velikih samostojećih kućanskih uređaja. Gledano na svjetskom nivou, Beko je drugi najveći brend bijele tehnike, a svake dvije sekunde se proda jedan Beko uređaj u svih 130 zemalja svijeta u kojima je Beko prisutan.

Cilj brenda Beko je konstantna težnja za unapređenjem i razvojem proizvoda, te jačanje zadovoljstva korisnika. Tome svjedoči 18 fabrika širom svijeta i 11 centara za istraživanje i razvoj tehnologija sa preko 1.000 stručnjaka, posvećenih kreiranju pametnih rješenja koja svakodnevni život čine lakšim. Stalno unapređenje Beko proizvoda inspirisano je željama kupaca, potrebama i dosadašnjim iskustvima.

Kompanija Beko je oficijelni sponzor fudbalskog kluba „Barcelona“. Kako je najavljeno na zvaničnoj konferenciji za novinare na stadionu „Camp Nou“, kompanija Beko novim ugovorom postaje glavni partner i dobija titulu zvaničnog trening partnera FC Barcelona, istovremeno ostajući prvi izbor ovog kluba kada je riječ o bijeloj tehnici. Saradnja dva velika brenda, vođena zajedničkom vizijom, rezultirala je i pokretanjem globalne inicijative „Jedi kao šampion“ koja ima za cilj da pomogne u rješavanju problema gojaznosti djece, ističući značaj zdrave ishrane i bavljenja sportom. http://www.eatlikeaprobybeko.com/eatlikeapro-en/Dobro došli u Beko shop Ilijaš./Marketing Omega d.o.o./