Omega:Otvoren novi BEKO SHOP-a u Banjaluci

U četvrtak, 23.05.2019. godine, Omega d.o.o. je otvorila novi ekskluzivni Beko shop u Banjaluci, koji se nalazi u tržnom centru „Merkator“ Borik. Novi Beko shop se prostire na prodajnoj površini od 385 m2 i zapošljava 5 mladih osoba.

Pored bogatog asortimana BEKO kućanskih uređaja, u ponudi shopa nalazi se veliki izbor GRUNDIG led televizora kao i Tefal, Rowenta i Moulinex aparata. U posebnoj ponudi izdvajaju se KARCHER usisivači i perači kao i ponuda laptopa i IT opreme. Kupovina u Beko shopu-u može se obaviti putem brzih beskamatnih kredita do 12 mjeseci za penzionere i zaposlenike firmi, a na sva gotovinska plaćanja kompanija odobrava dodatne popuste. Uz besplatnu dostavu i unošenje aparata u stan, garancija od 5 godina i servisiranje obezbijeđeni su kroz vlastitu servisnu mrežu prodavca.

U znak zahvalnosti, novi Beko shop u Banjaluci nagrađuje prvih 100 kupaca sa vrijednim poklonima, a u ponudi je i niz drugih akcija koje je moguće pronaći na www.omegashop.ba

Garancija od 5 godina, jaka servisna mreža, pouzdanost, odličan dizajn i kvalitet u izradi te energetska učinkovitost, samo su neki od razloga koji su presudni prilikom odabira Beko kućanskih aparata. Već sedam godina Beko je najbrže rastući brend u Evropi, što ga je pozicioniralo na prvo mjesto u kategoriji velikih samostojećih kućanskih uređaja. Gledano na svjetskom nivou, Beko je drugi najveći brend bijele tehnike, a prema statistikama, u svijetu se svake dvije sekunde proda po jedan Beko uređaj. Cilj brenda je konstantna težnja za unapređenjem i razvojem proizvoda, te jačanje zadovoljstva korisnika. Tome svjedoči 18 fabrika širom svijeta i 11 centara za istraživanje i razvoj tehnologija sa preko 1.000 stručnjaka posvećenih kreiranju pametnih rješenja koja svakodnevni život čine lakšim.

Beko je oficijelni sponzor fudbalskog kluba „Barcelona“. Kako je najavljeno na zvaničnoj konferenciji za novinare na stadionu „Camp Nou“, Beko novim ugovorom postaje glavni partner i dobija titulu zvaničnog trening partnera FC Barcelona, istovremeno ostajući prvi izbor ovog kluba kada je riječ o bijeloj tehnici. Saradnja dva velika brenda, vođena zajedničkom vizijom, rezultirala je i pokretanjem globalne inicijative „Jedi kao šampion“ koja ima za cilj da pomogne u rješavanju problema gojaznosti djece, ističući značaj zdrave ishrane i bavljenja sportom./Jasmina Trumić/