Omega doo Živinice, već 16-tu godinu zaredom uspješno posluje i vodi biznis sa svjetskim brendom Beko. Svjedok tome je impozantan broj maloprodajnih objekata, tzv. Beko shopova i rastući broj veleprodajnih kupaca u cijeloj Bosni i Hercegovini.

Tokom 2018 –te poslovne godine, Omega je nastavila svoj rast i ekspanziju, otvaranjem novih Beko shopova, u gradovima gdje nismo do sada bili prisutni.

“U martu ove godine su otvorena dva shopa: Orašje i Novi Grad. Od juna mjeseca smo radili na traženju novih lokacija i uspješno privodimo kraju i ovu poslovnu godinu. U oktobru smo selili dva stara shopa, na nove bolje lokacije, uz dodatno osvježenje radnji, to je shop u Bihaću i Banja luci. Sutra, 9.novembra, otvaramo Beko shop u Ilijašu, na adresi Novo naselje bb u prizemlju I centra u Ilijašu. Ovo je 32-gi Beko shop u BiH, a jedanaesti na području Kantona Sarajevo. Beko shop se prostire na površini od 120 m2. Zaposleno je troje mladih i perspektivnih ljudi” kaže nam direktor Omega doo Živinice Admir Imširović.

Slijedeći gradovi u koje dolaze Beko shopovi su Zenica i Bijeljina. Ovi shopovi će biti veće kvadratne površine i biti će uređeni po najnovijim Beko standardima. Za Zenicu smo već zaposlili 6 mladih zaposlenika, koji su već na obuci i pripremaju se za svoje radno mjesto. U decembru je planirano preseljenje lokacije za Beko shop Gradiška.

Ovo su veliki projekti koje Omega u saradnji sa svojim dugogodišnjim partnerom Beko uspješno završava. Pored ovoga, konstantno radimo na novim idejama, boljim akcijama i širinom asortimana Beko samostojeće i ugradbene tehnike, kao i malih kućanskih aparata, te led televizora Grundig, sve u cilju što zadovoljnijeg krajnjeg kupca.

Pouzdanost, kvalitet u izradi, energetske učinkovitosti i velike vrijednosti, samo su neki od razloga koji su sve više i više presudni kod odabira Beko kućanskih aparata.

Već sedam godina Beko je najbrže rastući brend u Evropi, gdje kupci imaju najviše povjerenja u Beko kada je u pitanju odabir bijele tehnike. To nas čini brendom broj 1 u kategoriji velikih samostojećih kućanskih uređaja u Evropi. Gledano na svjetskom nivou, Beko je drugi najveći brend bijele tehnike, čiji uređaj se proda svake dvije sekunde u preko 130 zemalja u kojima smo prisutni.

Beko nastavlja saradnju sa FK Barselona

Kompanija Beko najavila je produžetak sponzorstva FK Barselona, kao i niz uzbudljivih zajedničkih inicijativa u okviru proširene saradnje za predstojeće tri sportske sezone.Kako je najavljeno na zajedničkoj konferenciji za novinare na stadionu „Kamp Nou“, kompanija Beko novim ugovorom postaje glavni partner i dobija titulu zvaničnog trening partnera FK Barselona, istovremeno ostajući prvi izbor ovog kluba kada je riječ o bijeloj tehnici.

Saradnja dva velika brenda, vođena zajedničkom vizijom, rezultirala je i pokretanjem globalne inicijative Beka „Jedi kao šampion“, koja ima za cilj da pomogne u riješavanju problema gojaznosti djece, ističući značaj zdrave ishrane i bavljenja sportom.

U znak zahvalnosti svim svojim kupcima, u Beko shopovima su pripremljene akcije za mjesec novembar. Jedna od njih je da za kupljenu mašinu za suđe Beko, kupac, bude nagrađen poklonom, usisivačem Beko. Više informacija o aktuelnim akcijama i ponudi u Beko shopovima, možete pogledati na www.omega.ba./Jasmina Trumić, mr.oec -voditeljica Marketing službe Omega doo/

Na slici:Direktor Omege Admir Imširović

Vaš komentar na članak: