Poziv domaćim proizvođačima da prijave proizvode na dm

Sarajevo, 30.9.2020. – Posvećena razvoju bh. privrede i pružanju podrške domaćim proizvođačima, kompanija dm i ove godine pokreće društveno odgovornu inicijativu {ZAJEDNO} za bolje sutra, kojom će dati priliku domaćim proizvođačima da svoje kvalitetne, još uvijek neetablirane i made in BiH proizvode lansiraju na tržište kroz lanac dm prodavnica.

Nakon što je inicijativom {ZAJEDNO} u 2018. godini podržano 10 domaćih proizvođača te njihovih 30 proizvoda uspješno plasirano na bh. tržište, dm nastavlja sa ulaganjima u razvoj domaće proizvodnje.

„Provođenjem inicijative {ZAJEDNO} do sada smo znatno povećali kvalitet i kvantitet ponude bh. proizvoda na tržištu, te se na policama dm prodavnica širom BiH danas može pronaći ukupno 1.023 domaćih proizvoda, što predstavlja udio od 5,33% u ukupnom broju proizvoda unutar dm asortimana. Podsjećanja radi, prije dvije godine kada smo startali s inicijativom podrške domaćim proizvođačima ovaj udio je iznosio 3%. Dugogodišnje iskustvo i stečeno znanje – u području trgovine, razvoja proizvoda i nastupa na tržištu, želimo iskoristiti i ustupiti domaćim proizvođačima, naročito u vremenima kada je potrebna posebna podrška i ulaganje u razvoj bh. privrede” izjavila je Admira Isaković, voditeljica Nabave i Marketinga dm-a.  

Prijave za nastavak inicijative dm {ZAJEDNO} za bolje sutra počinju danas, 30.9. i trajat će narednih 30 dana, odnosno do 30.10.2020.godine. Pravila i uslove prijave, kriteriji za odabir proizvoda kao i formular za prijavu dostupni su na www.dm-zajedno.ba.

„Pozivamo sve domaće proizvođače čiji proizvodi još uvijek nisu uvršteni u ponudu trgovačkih lanaca sa dva ili više prodajnih objekata na bh. tržištu, da se prijave na inicijativu dm {ZAJEDNO} za bolje sutra putem platforme www.dm-zajedno.ba. Nakon završetka prijava stručni žiri će odabrati proizvode u skladu s Pravilima i kriterijima,”  dodala je Isaković.   

Odabrani proizvođači će u okviru inicijative proći proces mentoringa, kroz koji će dobiti stručnu podršku za razvoj i usavršavanje proizvoda, kao i njihovo predstavljanje kupcima. Tako će dobiti adekvatnu pratnju tokom pripreme proizvoda: kod dizajna ambalaže, formiranja cijene, izradi deklaracije, promociji proizvoda i unapređenju prodaje. I ove godine partnersku podršku u realizaciji inicijative pružit će Startup studio Fondacije Mozaik koja podržava razvoj lokalnog društva te kreira dobru ekonomiju u BiH.

Više informacija o dm drogerie markt d.o.o.

dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za 14 godina dm se pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija sa 767 zaposlenika i 78 prodavnica u 44 grada te distribucijskim centrom u Sarajevu. U poslovnoj godini 2018/19. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od 188,2 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata preko 14.000 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača, među kojima je preko 30 dm robnih marki kao što su Balea, alverde, Mivolis, trend IT UP, Denkmit, babylove, dmBio i druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi.