Danas je u zgradi Gradske uprave, u Tuzli, održan radni sastanak na temu “Kako unaprijediti proces registracije biznisa u Federaciji BiH”, u organizaciji Nezavisnog biroa za razvoj, te Grada Tuzla kao suorganizatora. Učešće na ovom sastanku uzeli su predstavnici javne uprave, poslovnog i nevladinog sektora, te članovi mreže za lokalni ekonomski razvoj (LEDnet mreža).

Raspravljalo se o ključnim problemima vezanim za proces registracije poslovanja, sa fokusom na prepreke u registrovanju, obimnu proceduru, dug period i visoke troškove registracije poslovanja.

Zaključci sa ovog sastanka išli su u smjeru pojednostavljenja procedura, eliminisanje parafiskalnih nameta te ubrzavanje postupka kod rješavanja predmeta za otvaranje biznisa. Prijedlozi će biti dostavljeni predstavnicima vlasti radi usaglašavanja i pokretanja procedura za poboljšanje administrativnog okvira u funkciji unapređenje poslovanja. Cijene za registraciju, odnosno takse za registraciju biznisa u Tuzli su veoma povoljne. Sam proces, odnosno procedure dobijanja Rješenja su pojednostavljenje, u skladu sa projektima Svjetske banke, koji su rađeni prije nešto više od dvije godine.

Skup je održan u sklopu projekta “Boljim poslovnim okruženjem do više radnih mjesta”, finansiran sredstvima Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID), u suorganizaciji Grada Tuzla, kao članice LEDnet mreže.

Vaš komentar na članak: