Rueil-Malmaison (Francuska) / Sarajevo, (Bosna i Hercegovina) 8. april/travanj 2016.. – Kompanije Schneider Electric, globalni stručnjak za upravljanje energijom i automatizaciju, produžila je ugovor s organizacijom ASO (Amaury Sport Organization) kojim nastavlja pokroviteljstvo pariškog maratona do 2019. godine. Pariški maraton prestižni je događaj koji u svim svojim elementima odražava vrijednosti koje podupire Schneider Electric.

Ovogodišnji, jubilarni 40. maraton održan je 3. aprila/travnja sa startom i ciljem u najpoznatijoj aveniji grada svjetlosti – Champs-Elysées.

Schneider Electric je glavni sponzor maratona u Parizu od 2012. godine, od kada s organizacijom ASO sarađuje u stvaranju nezaboravnog doživljaja, kako za učesnike, tako i za mnogobrojne gledatelje. Zahvaljujući saradnji, ova je utrka najumreženiji maraton u svijetu. Svih 57.000 maratonaca povezano je putem aplikacije za pametne telefone pomoću koje mogu pratiti statističke podatke o napretku treninga, kao i na samoj utrci, a aplikacija ima i nekoliko dodatnih funkcionalnosti kojima ih motivira nizom izazova koje treba savladati. Aplikacija služi kao alat za praćenje utrka, pa prijatelji i članovi porodice mogu pratiti napredak učesnika na stazi.

U nastavku saradnje, ASO i Schneider Electric zadali su sebi i cilj da tokom slijedeće dvije godine od pariškog maratona naprave – uz to što je sad najviše umrežen – i ekološki najčišći događaj u svijetu. Cilj je da maraton postane u cijelosti ekološki neutralan: trka koja neće imati apsolutno nikakav ugljični otisak. Kako bi se to postiglo, Schneider Electric će odmah kompenzirati 50 posto emisije ugljičnog dioksida 40. pariškog maratona tako što će platiti kredit ugljika generiranog u Keniji, zahvaljujući projektu primjene ekološki čistih šporeta u ruralnim krajevima te zemlje. Riječ je projektu Hifadhi, koji je pokrenula organizacija Livelihoods.

Uz sve to, tim Schneider Electrica od 3000 zaposlenika, korisnika i partnera pomaže u promoviranju UN-ovog pokreta solidarnosti – #HeforShe. Riječ je o inicijativi koja promovira jednakost spolova i u kojoj je Schneider Electric glavni učesnik pa je i njegov tim tokom učešća na pariškom maratonu ponosno nosio majice s logotipom #HeforShe inicijative. Također, 23.000 muških zaposlenika potpisalo je online peticiju inicijative #HeForShe.

“Ponosni smo što smo glavni pokrovitelj trke i što učestvujemo u jednom od najpopularnijih sportskih događaja u svijetu“, izjavio je Jean-Pascal Tricoire, predsjednik uprave i izvršni direktor kompanije. „Promoviramo timski duh i ideju izdržljivosti kojom maratonci postižu vrhunske rezultate. Podupiremo i ambiciju da trka Schneider Electric Marathon de Paris postane ekološki neutralan događaj već 2018.“/K.Alihodžić/

Vaš komentar na članak: