Brojimo sitno do prve Woman.Comm konferencije

Sarajevo, 18.10.2022. – Svega šest dana nas dijeli do prve Woman.Comm konferencije. Ovaj veliki događaj u svijetu komunikacijske industrije održaće se u Sarajevu, u hotelu Hills, 25. i 26. oktobra/listpada 2022. godine. Biće to mjesto kvalitetnih predavanja i panel diskusija na kojem će učešće uzeti više od 20 najutjecajnijih stručnjaka i entuzijasta iz svijeta marketinga i komunikacija, iz Bosne i Hercegovine, regije i svijeta.

Woman.Comm program

Na konferenciji će se uz važne društvene teme i pitanja razbiti i stereotip da samo muškarci voze Porsche, saznaćemo „Šta uraditi da za komunikacijsku industriju BiH nastupe bolji dani?“, te će se rasvijetliti „Odnosi unutar oglašivačkog trokuta Agencije – Oglašivači – Mediji“. Diskutovaće se generalno o industriji i izazovima sa kojima se susreću žene, ali i muškarci.

Novosti i svjetske trendove na konferenciju će donijeti Nina Lalić Beograđanka sa adresom u San Franciscu, osnivačica Creative Strategy agencije Brief Agency, čiji je klijent bio i Steve Jobs. Iz Beograda nam stiže i Ivan Stanković, pionir marketinga i oglašavanja na prostorima bivše Jugoslavije, jedan od osnivača prve multinacionalne marketinške agencije na prostoru jugoistočne Evrope “Saatchi & Saatchi”. Iz sunčane Istre stiže Jelena Fiškuš, kreativna direktorica i suosnivačica agencije Sonda. Ovo je samo dio programa dvodnevne konferencije na kojoj će svoju krunu na Woman.Comm of the Year, gala svečanosti, dobiti i najuspješnija žena u svijetu komunikacija, koja je u proteklim godinama dala najveći doprinos ovoj indutriji. Gala veče upotpuniće i nastup regionalne muzičke zvijezde Petra Graše.

Partneri konferencije

Svoje mjesto na konferenciji imaće i unikatne postavke partnera, koji će svoje usluge i proizvode predstaviti na do sada neviđen način. Glavni sponzor konferencije je dm drogerie markt, dok su partneri kompanije Jana, Porsche, Kraš, Alma Ras, McCann i mnoge druge.

Žene liderice u komunikacijskoj industriji

Ideja za jedan ovakav događaj izrodila se iz Woman.Comm Club-a (www.womancomm.club) koji je pokrenut sredinom 2022. godine sa ciljem da okupi žene u komunikacijskoj industriji i slavi njihove uspjehe. Za razliku od velike većine zemalja, gdje žene čine manje od 10 % menadžmenta, u Adriatic regiji, a posebno u BiH, žene čine većinu u komunikacijskoj industriji. Osim što vode komunikacijske agencije, na čelu su i marketing timova u kompanijama i marketing odjelima medija./Danica Radović/