dm prodavnice:Podrška projektima pošumljavanja
Sarajevo, 14.10.2022 – U protekloj sedmici, u Bosni i Hercegovini obilježena je sedmica održivog razvoja u kojoj su istaknuti izazovi sve većih klimatskih promjena s kojima se suočava društvo pa time i potrošači. Imajući u vidu uticaj tih promjena, kompanija Henkel je u saradnji s kompanijom dm drogerie markt u BiH odučila dati svoj doprinos održivom razvoju kroz aktivnost „Za zeleniji planet djelujemo skupa, bit će nam ljepše 2.600 puta“.
Sinergija održivih kompanija
Jedan od strateških ciljeva dviju kompanija, Henkel i dm drogerie markt, jeste održivi razvoj. Kompanija Henkel, koja je već 1992. godine objavila svoj prvi izvještaj o održivom razvoju, sebi je postavila za cilj klimatsku neutralnost do 2030. pa tako Henkelova najveća Beauty Care fabrika u Njemačkoj sada radi isključivo s CO2 neutralnom energijom za proizvodnju proizvoda za njegu kose i tijela. Da bi to postigla, ugrađeno je 17,000 m2 fotonaponskih sustava koji proizvode toliko energije, koliko bi bilo potrebno za prosječnu godišnju potrošnju 450 kućanstava. Kao prilog zelenoj električnoj energiji, ova fabrika koristi i bio-plin.
U tom duhu djeluje i kompanija dm u BiH koja posvećeno radi na usvajanju ciljeva održivog razvoja iz Agende 2030, što se ogleda u primjeru da se u petak, 07.10.2022. godine, 34 zaposlenika kopmanije odazvalo društveno odgovornoj inicijativi pošumljavanja planine Igman, u okviru čega je posađeno 1.166 sadnica. A sve to potvrđuje i činjenica da je dm proglašen apsolutnim pobjednikom Nagrade za biznis lidere održivog razvoja u BiH za 2022. godinu.
„Za zeleniji planet djelujemo skupa, bit će nam ljepše 2.600 puta“
Henkel je u saradnji s dm-om u BiH u trajanju od 28.09. do 11.10.2022. organizirao aktivnost „Za zeleniji planet djelujemo skupa, bit će nam ljepše 2.600 puta“, u okviru koje su kupci kupovinom proizvoda brendova Fa, Schauma i Nature Box u dm prodavnicama širom BiH pružili podršku finansiranju sadnje 2.600 sadnica crnog bora na području Bosne i Hercegovine. Izrasla stabla apsorbirat će CO2 i na taj način doprinijeti smanjenju negativnog učinka CO2 na okoliš./Danica Radović/
Više informacija o dm drogerie markt d.o.o.
Više informacija o dm drogerie markt d.o.o. dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za 16 godina dm se pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija sa više od 990 zaposlenika i 83 prodavnice u 43 grada te distribucijskim centrom u Sarajevu. U poslovnoj godini 2020/21. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od blizu 227 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata više od 15.500 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača, među kojima je 25 dm robnih marki kao što su Balea, alverde, Mivolis, trend IT UP, Denkmit, babylove, dmBio i druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi.