Klub Visokih peta u Importanne Centru

Klub Visokih peta još jednom je pokazao da eventi koji omogućavaju nove poslovne kontakte i razmjenu iskustava, imaju poseban značaj za biznis, posebno ako se odnose na specifične ciljne grupe i adekvatne prostore.

To su potvrdile i učesnice novog susreta Kluba visokih peta koji je Bisnode Dun & Bradstreet u kratkom peridu organizovao, ovoga puta u Importane Centru, prvom centru u Sarajevu koji konceptualno spaja poslovni, stambeni i shopping ambijent u jednu jedinstvenu cjelinu.

Vlasnica Agencije WE, Vildana Žuga, koja je uložila dvadesetogodišnje iskustvo u rad svoje agencije, sa zadovoljstvom je dala je nesebičnu podršku u organizaciji i ovog Kluba visokih peta, i uz svoje klijente, uljepšala i obogatila naše druženje.

“Rado sarađujemo sa Bisnode Dun & Bradstreet kompanijom, pogotovo na projektu Klub vsokih peta koji podržava žene poduzetnice i poslovne žene uopšte, jer sam i sama u toj ulozi. A znam i koliko su poslovni kontakti značajni za dobar rad posebno kompanija koje su tek u nastajanju ili su noveu našoj zemlji, zato mi je i drago da smo mogli ispričati neke nove pozitivne priče i predstaviti po prvi put kompanije poput Hello Baby, DracoMom, KM Designe, Aromatica ili Fabrika Coffee Sarajevo”, izjavila je Vildana.

”Importane, koji je prije svega, poslovni centar bio je pravo mjesto za ovakvo druženje jer nam je omogućio kombinaciju biznisa i shopinga, uz kafu i prstohvat ukusnih zalogaja i dobrog vina -čini mi se najbolju kombinaciju kad su u pitanju žene”, dodala je s osmjehom Vildana.

Vildana jepredstavila i fond za žene žrtve nasilja u porodici pod nazivom “Zajedno Smo Sigurne”,koji je pokrenula Fondacija Lokalne demokratije u BiH, prepoznavši potrebu za osnaživanje i podršku za ovaj ključni korak koji je prijelomni za svaku ženu žrtvu nasilja. Fond ima za cilj da pomogne i podrži žrtve nasilja na njihovom putu transformacije u samostalne i stabilne pojedinke koji se brinu za sebe i svoju djecu. Podršku ovom prijektu je objavilo već par kompanija sa ovog susreta Kluba, na način da će, poput kompanije Kare, već etablirane prodavnica za sjajne proizvode životnog stila i fascinantne ideje o dizajnu interijera,postotak od prodaje svojih proizvoda pokloniti ovom projektu.

Među prvima sa ovog susreta Kluba bila je Mirna Perendija-Kučević, vlasnica DracoMom cariers d.o.o. kompanije osnovane u januaru ove godine, koja je bavi proizvodnjom i prodajom prvih atestiranih nosiljki u BiH za bebe i djecu.Mirna je imala priliku da se susretne s ovim problemom,stoga je odmah prihvatila da dio prihoda od prodaje nosiljki u august odvoji za ovaj projekta. Potrebama beba i mališana okrenuta je i Tea Imamović, vlasnica brenda Hello Baby, projekta koji su pokrenuli mama i tata inspirisani svojim dvogodišnjim sinom i čarobnim svijetom njegovih igračaka.

U ovom web shopu i uskoro i u trgovini moći će se pronaći superslatki proizvodi i oprema za bebe, kao i neodoljive dječije igračke. Sve proizvode koje odlikuje najviši nivo sigurnosti, vrhunski kvalitet, te prekrasan dizajn, pomno su birali, bilo na temelju vlastitog iskustva ili kao rezultat predanog i dugotrajnog istraživanja -multifunkcionalne, inovativne i “pametne” proizvode, koji “rastu s djetetom” i prilagođavaju se različitim uzrastima i potrebama djece, te najljepše igračke koje će pokrenuti dječiju maštu.

“Mi u Hello Baby vjerujemo u igračke koje pomiču granice, pokreću dječiju maštu i kreativnost, pomažu kreirati čarobni svijet u kojem nastaju najljepše uspomene iz djetinjstva, koje će trajati vječno”, izjavila je Tea i dodala: “pa zar ima boljeg mjesta za predstavljanje svog brenda od Kluba Visokih peta -koji okuplja žene -majke i poduzetnice, koje me potpuno razumiju u svim tim ulogama”.

Na Klubu visokih peta u Importanne Centru predstavila se i ProCredit Banka koju smo rado primili među prijateljeKluba, jer je zaista posvećena privredi i ženama i u svom kolektivu u klijentima.O tome najbolje govori i činjenica da se fokusiraju se na mala i srednja preduzeća te na male privrednike i startupe, posebno onekojise bave proizvodnjom i izvozom, jer vjeruju da ona otvaraju radna mjesta i daju značajan doprinos za privredu sredine u kojoj posluju. 61% osoblja ove banke su žene, 40% članova upravnog odbora su žene, među višim srednjim menadžerima 80 do 140 kolegica su žene injihove radnice su u mogućnosti da u potpunosti upravljaju svojim profesionalnim razvojem dok upravljaju porodiljnim odsustvom.S nama su bili i Konzum Importanne -galerija okusa -FIONA -adresa za najelegantnije komade odjeće ove sezone i uživanje u kupovini, Frizerland -ekskluzivni distributer prestižnih brendova iz svijeta ljepote, MK Design -potpuno nova priča o košuljama te Impuls Sport, koji je damama pokazao kako sa 20 minuta treninga dnevno mogu biti u formi.

Osim navedenih kompanija prisutne dame obradovali su spoklonima i brendovi: Bluekids prodavnica čija kolekcija se temelji na dječijim željama i potrebama, brend Ulla Popken -moda za snažne i trendy žene koje duboko vjeruju da ljepota ne poznaje veličine, multi-brand Concept Store-a 5th Avenue koji ima brojne ženske i muške kolekcije talijanskih brendova, Lindex, jedan od vodećih modnih lanaca sjeverne Evrope I Tiffany nudi artikle renomiranih svjetskih kuća i proizvođača koji su vodeći na zapadnoevropskom i svjetskom tržištu a s cijenama koje su prilagođene BiH tržištu.

Dame su uživale u dobrim kapljicama Hercegovina Produkta, Sinalco sokovima, ELLA vodi, Fabrika Caffee Sarajevo se pobrinula za sve kafoljupce a Milkman House pripremio je ukusne zalogaje za Klub./D.Marković/