Najvažnija je ljubav – pa i u biznisu!
Ako volite to što radite, radićete bolje i bićete uspješniji – jedan je od zaključaka Dun & Bradstreet eventa koji se održao u petak 26. 09. pod nazivom Put the light on! Uz pomoć prijatelja eventa osvijetlili smo pozitivne primjere nadprosječnog poslovanja kompanija Hercegovine, ispričali inspirativne priče pune energije i proširili krug izvrsnih privrednika hercegovačke regije.
Na početku eventa skup su pozdravili pomoćnik ministra gospodarstva u Vladi Hercegovačko-neretvanske Županije gospodin Marin Ćorić, Ivan Jurilj, ravnatelj ureda za Europske Integracije Županije Zapadnohercegovačke te Nejra Hadžiefendić, direktorica prodaje Dun & Bradstreet BiH.
Pozicioniranje Bosne i Hercegovine kao konkurentne destinacije na svjetskom tržištu
Ovoga puta smo se, uz podršku USAID Turizam, fokusirali na pozitivne priče iz oblasti turizam. O uspješnim projektima ove oblasti govorila je Jasenka Ćorić, zamjenica direktora USAID Turizma, nakon čega su predstavljeni i konkretni primjeri – novi uspjesi Vinske ceste Hercegovine, o kojima smo čuli od Vanjskotrgovinske komore BiH, zatim Hercegovački ćupter, skoro zaboravljena slastica iz okoline Brotnja, kojoj je novi život udahnuo par entuzijasta – Antoni i Zrinka Šajin, a o uspjesima hercegovačkih maslinara i uljara okupljeni u Udrugu HUM, govorio je Ramiz Zajmović, član Upravnog odbora Udruge.
Kvalitetna poslovna rješenja i nadprosječne kompanije regije
Dun & Bradstreet je sa zadovoljstvom predstavio novosti u globalnim rješenjima kojima podržava rast poslovanja kompanija u BiH – Bomboru, sa kojom se prema ključnoj riječi pretražuje globalna baza kompanija da bi našli dobavljača konkretnog proizvoda i Visitor Intelligence, pomoću kojeg možete identifikovati posjetitelje vaše web stranice kako biste ih pretvorili u klijente.
S obzirom da sposobnost kompanija da identificiraju, analiziraju i na odgovarajući način upravljaju rizicima nije pitanje samo opstanka, već i ključni pokretač konkurentske prednosti, ovoga puta je predstavljeno i rješenje D&B Risk Analytics Compliance Intelligence koje može pomoći da inteligentno upravljate rizikom usaglašenosti treće strane.
Naravno, izdvojili smo i bonitetne izvrsne kompanije Hercegovine, jer pokazuju nadprosječnu ocjenu poslovanja i pokretači su razvoja ekonomije svoje regije. Samo 17,5% kompanija u Hercegovni su bonitetne izvrsne a one zapošljavaju skoro 50% zaposlenih, učestvuju u prihodu sa 66% i izvozu skoro 55% a u dobiti 85%, od ukupnog broja kompanija koje su predale završne izvještaje za prethodnu fiskalnu godinu u ovoj regiji.
Čestitamo još jednom bonitetno izvrsnim kompanija: Apolo d.o.o., EDC d.o.o., Fortuna Tours d.o.o. i Europrofil d.o.o. iz Mostara (HNK/Ž), Centrošped d.o.o. Trebinje (Mezzoregion Trebinje), EZ Engineering d.o.o., TT Kabeli d.o.o. i MCI d.o.o. iz Širokog Brijega, i Weltplast d.o.o. Posušje (ŽZH).
“Veliko nam je zadovoljstvo primiti ovaj certifikat za bonitetnu izvrsnost, koji potvrđuje nama, našim kupcima i partnerima, da smo ovih 17 godina postojanja svoje poslovanje temeljili na kvaliteti, odgovornom i održivom poslovanju te financijskoj stabilnosti. Danas, kao regionalni lider u industriji nastavljamo postavljati standarde, ulagati prvenstveno u svoje zaposlenike a zatim i sve ostale segmente našeg poslovanja jer vjerujemo da je to ključno za dugoročnu održivost i uspjeh, što su prepoznali i prepoznaju i dalje naši kupci i partneri”, izjavili su ovom prilikom predstavnici kompanije TT Kabeli iz Širokog Brijega.
“Biti među najboljima u Hercegovini budi u nama neizmjernu količinu zahvalnosti i odgovornosti. Rezultat tvrtke ne čini jedna osoba, nego cijeli tim i zbog toga je sinošnja dodjela događaj koji je to i potvrdio. Jako lijepo organizairan događaj sa fantastičnim govornicima i porukama s kojima ćemo, vjerujem svi uspješno, završiti ovu godinu”, izjavila je Jelena Čačulović, izvršna direktorica kompanije Weltplast iz Posušja, u kratkom obraćanju prisutnima pri preuzimanju Platinastog D&B certifikata bonitetne izvrsnosti.
Najvažnija je ljubav
Učesnici eventa su imali priliku pogledati unutrašnjost luksuznih Derubis karavana, uživati u degustaciji ćuptera, maslinovog ulja i vinima vinarijama Domano Domanovići-Čapljina, Tolj Čitluk, Sušac Ljubuški i Dabić iz Trebinja, koji su uz kompaniju MCI obradovali učesnike i lijepim poklonima. Sve ovo začinio je bend Jedan ipo čoek.
Učesnik je posebno dojmio motivacioni govornik Tomislav Cvitanušić, koji je govorio o tome kako ovladavanjem novim vještinama i izlaskom iz ‘zone komfora’ možemo biti na uzbudljivom putovanju kroz život ali nas je i podsjetiona na neke važne stvari u životu, koje često zaboravimo zbog posla i načina života modernog doba.
Vjerujem da smo, uz pomoć svih onih koji su sinoć bili sa nama, uspjeli osvijetliti pozitivne primjere poslovanja i ispričati priče iz Hercegovine pune pozitivne energije./Darija Marković/