Uspjela kampanja “Čuvaj, pazi, ne bacaj”

Omladinski klub „Novi val“, lokalni partner „Blagaj City“, Udruženje sportskih ribolovaca „Neretva 1933“ i Gold River Bunica, u saradnji sa društveno – odgovornom kompanijom Molson Coors i njihovim brendom Ožujsko pivo, u proteklom periodu održali su akcije čišćenja korita rijeke Bunice i lokacije od Vrela Bune do Rekreacionog centra Bunica.

Akcije su organizovane u sklopu kampanje „Čuvaj, pazi, ne bacaj!“, koju kompanija Molson Coors provodi već drugu godinu zaredom.

„U akciji na rijeci Bunici učestvovalo je 26 učesnika i prikupljeno je 28 vreća otpada,dok su u akciji čišćenja korita Bune učestvovale 32 osobe koje su prikupile 34 vreće otpada. Ovu akciju uradili smo na kanuima koje nam je obezbijedio partner ‘Blagaj City’. Želimo se zahvaliti svim zainteresovanim građanima koji su se priključili ovim akcijama čišćenja i doprinijeli očuvanju okoliša. Akcije čišćenja i drugih rijeka u Hercegovini nastavit ćemo u narednom periodu“, kazali su iz Omladinskog kluba „Novi val“.

Cilj kampanje „Čuvaj, pazi, ne bacaj!“ je da akcijama čišćenja prirodnih ljepota, koje Bosna i Hercegovina ima, podigne svijest građana o važnosti čuvanja okoline, o ekološkim problemima, ali i o činjenici koliko otpad koji bace uništava prirodu.

„Nažalost, veliki je broj neodgovornih pojedinaca koji svoj otpad bacaju u prirodu, umjesto u mjesta predviđena za to. Cilj kampanje „Čuvaj, pazi, ne bacaj!“ je da skrene pažnju ljudima da se odgovornije ponašaju prema prirodi, da razmisle o tome šta svaki komadić otpada koji građani bace čini prirodi i koliko mu treba da se razgradi. Nadamo se da ćemo uspjeti da probudimo svijest o važnosti očuvanja prirodnih ljepota koje mi u Bosni i Hercegovini imamo zaista mnogo“, poručio je Goran Mišić, brend menadžer grupacije Molson Coors za BiH./M.Pamuk/