Coca-Cola HBC proglašena vodećim evropskim proizvođačem

Sarajevo, 4. februar 2022. – Coca-Cola HBC je ponovo ocijenjena kao najbolja evropska kompanija za proizvodnju pića u održivom poslovanju, a jedanaestu godinu zaredom svrstana je među tri najbolja proizvođača pića na svijetu.

Vijest je objavila agencija za kreditni rejting Standard & Poor’s (S&P) u svom godišnjem izvještaju, čime je potvrdila Dow-Jonesov indeks održivosti za 2021. godinu (DJSI), jedan od vodećih svjetskih pokazatelja održivosti. Coca-Cola HBC također je dobila srebrenu nagradu od S&P Globala.

Komentarišući ovuvijest, glavni izvršni direktor Zoran Bogdanović je rekao:

„Ovo je veliko priznanje za sve što naše kolege svakodnevno rade kako bismo izgradili kompaniju i budućnost koja je još održivija. Započeli smo ovo putovanje još prije mnogo godina i smatramo ga ključnim za svoj budući rast.Postizanje nulte stope emisije stakleničkih gasova u cijelom našem lancu vrijednosti do 2040. godine na koju smo se obavezali u oktobru 2021. godine,a s druge strane, surova stvarnost predstavljena na konferenciji COP26, podsjećaju nas na ozbiljnost izazova s kojima smo suočeni i koliko je još posla pred nama. Predani smo tome da u potpunosti napravimo svoj dio.“

Ovaj rezultat je u skladu s nezavisnim ocjenama i rezultatima za Coca-Colu HBC drugih uglednih istraživanja i indeksa održivosti, uključujući MSCI ESG, CDP, FTSE4Good i FTSE Russell ESG.

 Dodatne napomene

Najznačajnija postignuća posvećenosti Coca-Cole HBC u održivom poslovanju uključuju*:

  • Uštede od 1,8 miliona tona CO2e u lancu vrijednosti i 6,5 milijardi litara vode u našim operacijama u poslednjoj deceniji;
  • Nabavku više od 98% robe i sirovina od domaćih dobavljača (na tržištu na kojem proizvodimo svoje proizvode);
  • Svako radno mjesto u Coca-Coli podržavau prosjeku još 11,3 drugih radnih mjesta;
  • Edukaciju 480.000 mladih ljudi u 28 zemalja od 2017. godine od pokretanja vodećeg programa zajednice, #CocaColinaPodrškaMladima, a cilj je da se osnaži milion mladih ljudi do 2025. godine;
  • Objavljivanje prve politike poreske transparentnosti i izvještaja u augustu 2020;
  • Na 39 % rukovodećih mjesta trenutno su žene, a naš je cilj podići taj postotak na 50% do 2025. godine
  • Pet brendova mineralne vode na šest tržišta pakovano je u boce izrađene od 100% reciklirane plastike, a u Italiji su sva pojedinačna pakovanjaa bezalkoholnih gaziranih pića od 100% reciklirane plastike;
  • Na 10 tržišta omot višestrukih pakovanja limenki izrađen od plastike koje se teško reciklira zamijenjen je KeelClipom™, minimalističkim kartonskim rješenjem izrađenim od papira koji je u potpunosti razgradiv i može se reciklirati, te ima certifikat Vijeća za nadzor šuma (FSC), s planom za da se primijeni u svim zemljama EU tokom 2022. godine.

Cijeli spisak ciljeva i postignuća Coca-Cole HBC možete pogledati ovdje.

*Brojevi se odnose na 2020. godinu, osim ako je drugačije navedeno.

 NetZeroby40

U oktobru 2021. Coca-Cola HBC se obavezala na postizanje neto nulte emisije u cijelom svom lancu vrijednosti do 2040. godine. Kompanija je napravila snažan akcijski plan i uložit će 250 miliona eura u inicijative za smanjenje emisija do 2025. godine. Putem postojećeg odobrenog cilja zasnovanog na nauci do 2030. godine, kompanija će smanjiti svoje emisije u lancu vrijednosti u opsegu 1,2 i 3 za 25%, uz daljnje smanjenje od 50% u narednoj deceniji. Kako bi riješila 90% emisija u opsegu 3 koje su rezultat akcija treće strane, CCH će proširiti svoj postojeći partnerski pristup s dobavljačima. Gdje god se emisije ne mogu u potpunosti eliminirati, kompanija će ih ublažiti ulaganjem u druge mjere zaštite klime./Dobrila Močević/