Coca-Cola predstavlja novu globalnu marketinšku platformu

-Coca-Cola predstavlja Real Magic, svoju prvu novu globalnu platformu od 2016. godine i otkriva „Zagrljaj“, novu perspektivu legendarnog Coca-Cola logotipa

-Coca-Colalansira“One Coke Away From Each Other“, prvu globalnu kampanju iz Real Magic platforme

Coca-Cola je danas predstavila novu globalnu marketinšku filozofiju i platformu pod nazivom Real Magic, koja poziva sve da proslave pravu magiju čovječanstva.

Platforma podsjećana Coca-Colinu glavnu poruku- da povezuje i slavi ljude svaki dan – koja je još i važnijaza svijet u kom danas živimo. Platforma je napravljena na osnovu lekcija naučenih posljednjih 18 mjeseci: da možemo pronaći magiju svuda oko sebe kada se okupimo u neočekivanim trenucima koji učine svakodnevicu ljepšom. Takođe prepoznaje i mnoge kontradiktornosti koje su doživjele nove generacije dok su pokušavale da pronađu harmoniju i ljudsku povezanost u virtuelnom i podjeljenom svijetu.

„Coca-Cola je brend definisan dihotomijama: skroman ali prepoznatljiv, autentičan ali tajanstven, stvaran ali ipak magičan“, rekao je Manolo Arroyo, glavni direktor marketinga kompanije Coca-Cola. „Filozofija Real Magic-a ukorjenjena je u uvjerenju da dihotomije mogu učiniti svijet zanimljivijim mjestom – svijet izvanrednih ljudi, neočekivanih prilika i divnih trenutaka. U isto vrijeme, ona obuhvata suštinu same Coca-Cole: pravi ukus koji je neopisiv, jedinstven, dodir prave magije.”

Real Magic označava prvu novu globalnu marketinšku platformu za Coca-Colu još od 2016. godine i predstavlja se zajedno sa osvježenim vizuelnim identitetom Coca-Cole, kao i novom perspektivom logotipa Coca-Cole. Inspirisan jedinstvenomCoca-Colinom ambalažom, logotip „Hug“ u naručju drži zakrivljeni zaštitni znak Coca-Cole na etiketama boca i limenki.Ovaj ”zagrljaj” će vizuelno obgrliti i uokviriti magične trenutke niza komunikacijskih aktivnosti Coca-Cole.

Coca-Cola sarađuje sa umjetnicima, fotografima i ilustratorima na oživljavanju koncepta Real Magic kroz predstavljanje logotipa “Hug”. Kroz njihove posebne i nefiltriranepoglede, oni će oživjeti trenutke svakodnevne magije na načine koji su inkluzivni i kolektivni, ali i individualni i izražajni. Partneri u dizajnu su Wieden+Kennedy London, KnownUnknown i Kenyon Weston.

Real Magic nije samo slogan ili jednokratna kampanja: to je dugoročna filozofija i uvjerenje koji će pokrenuti i usmjeravati marketing i komunikacije diljemCoca-Cola brenda“, rekao je Arroyo.

Real Magic lansira novu kampanju pod nazivom “One Coke Away From Each Other“. Spajajući stvarni i virtuelni svijet, “One Coke Away From Each Other“ metafora je koja govori o uvjerenju da je ono što nas ujedinjuje veće od onoga što nas razdvaja i slavi našu zajedničku ljudskost. Film, koji je digitalno predstavljen 27.09., postavlja pitanje šta ako Coca-Cola, kao simbol zajedništva, može spojiti univerzume za koje se misli da su razdvojeni, kako bi stvorili pravu magiju. U filmu učestvuju i tri poznata igrača-DJ Alan Walker, Team Liquid’s Aerial Powers and Average Jonas.

Coca-Cola se udružila sa reklamnom agencijom BETC Londonkako bi kreirala kampanju “One Coke Away From Each Other“, kao i vodećim filmskim rediteljem a svoj doprins su dali poznati režiser Daniel Wolfe i agencija Mathematic, specijalizovana za gaming i specijalne efekte.

„Kroz platformu Real Magic, u konačnici želimo da uključimo ljude na različite načine kroz ekosistem jedinstvenih i ličnih iskustava“, rekao je Arroyo. “One Coke Away From Each Other“napravljena je za zajednicu i sa zajednicom koja zahtjeva nešto drugačije od onoga što su možda očekivali od Coca-Cole. U razvoju ove kampanje, udružili smo se sa najboljim kreativcima, igračima, Twitchzajednicom i drugima kako bismo pronašli svoje mjesto u stvarnosti,drugačijoj od svih koje smo poznavali ranije. To je izuzetno uzbudljivo.”

O kompaniji Coca-Cola

The Coca-Cola Company je kompanija za proizvodnju pića s proizvodima koji se prodaju u više od 200 zemalja. Svrha naše kompanije je osvježiti svijet i napraviti razliku. Prodajemo više brendova vrijednih milijarde dolara u nekoliko kategorija pića širom svijeta. Naš portfolio gaziranih bezalkoholnih pića uključuje Coca-Colu, Sprite i Fantu. Naši brendovi za hidrataciju, sport, kavu i čaj uključuju Dasani, smartwater, vitaminwater, Topo Chico, Powerade, Costa, Georgia, Gold Peak, Honest i Ayataka. Naše marke prehrane, sokova, mliječnih proizvoda i biljnih pića uključuju Minute Maid, Simply, innocent, Del Valle, fairlife i AdeS.Neprestano mijenjamo svoj portfelj, od smanjenja šećera u našim pićima do plasmana inovativnih novih proizvoda na tržište. Nastojimo pozitivno utjecati na živote ljudi, zajednice i planeta putem obnavljanja voda, recikliranja ambalaže, održivih modela nabave i smanjenja emisija ugljičnih plinova u cijelom lancu vrijednosti. Zajedno s našim partnerima za punjenje, zapošljavamo više od 700.000 ljudi, pomažući lokalnim zajednicama diljem svijeta kroz povećane gospodarske mogućnosti./Vinko Kovačić/