Schweppes Pink Grapefruit: osvježenje se sa stilom!

-Potrošači u 2021. godini mijenjaju tržište bezalkoholnih pića a veliki brandovi odgovaraju inovacijama koje donose vrijednost

Sarajevo, 10.06. 2021. – Kad je prije 235 godina švicarski urar i znanstvenik Johann Schweppe implementirao mjehuriće u bocu, nije niti sanjao da ćemo i danas zahvaljujući njemu uživati u bezbroj vrsta osvježavajućih pića. Jedan od najpoznatijih svjetskih brendova bezalkoholnog pića Schweppes,bosanskohercegovačkom je tržištu ponudio zanimljiv okus – Schweppes Pink Grapefruit.

Schweppes Pink Grapefruit je suptilnog profinjenog okusa ružičastog grejpa i mente, i predstavlja idealno osvježenje za ljetne vrućine. Ružičasti grejp poznat je kao prirodni antioksidans, a potječe s Barbadosa gdje su ga nazivali „zabranjenim voćem“. Izuzetno je bogat hranjivim tvarima i niskokaloričan, a osim na američkom kontinentu, uzgaja se još u Kini, Južnoafričkoj Republici i Brazilu. Srećom, ne mora se putovati tako daleko da bi se uživalo u njegovom okusu, već se samo treba prepustiti novom Schweppes osvježenju.

Kao prvi tonik na svijetu, Schweppes je oduvijek bio poznat po svojem stilu, profinjenom, reskom okusu i jedinstvenom karakteru a Schweppes Pink Grapefruit profinjenog je okusa ružičastog grejpa i arome mente koji mu daju prepoznatljiv i originalan okus.

Osim u 500 ml, 1 L i 1,5 L plastičnoj ambalaži, ovaj uzbudljiv okusa odnedavno je dostupan i u 250 ml povratnoj, staklenoj boci koja se može pronaći u kafićima.

Brojna istraživanja nastoje uočiti ključne trendove u ponašanju potrošača, a velike kompanije njima nadograđuju svoje tržišne uvide i prilagođavaju svoju ponudu novim okolnostima. Kako je pokazalo istraživanje Globalni trendovi u sektoru hrane i pića 2021. kompanije specijalizirane za analize tržišta Mintel,čak 62% odraslih potrošača reklo je kako novac najradije izdvajaju upravo na užitke koji im pomažu u ovim izazovnim vremenima.

Pandemija i s njom povezane ekonomske posljedice pozicionirali su vrijednost kao najvažniju motivaciju potrošača. Do vrijednosti potrošači u 2021. godini dolaze kupujući cjenovno konkurentne proizvode koji udovoljavaju ključnim potrebama: okusu, kvaliteti, zdravlju, povjerenju i sigurnosti.

Drugoistraživanjeprovedenonauzorku od 58 tisućaosobastarijih od 40 godina, pokazujekako se tijekom našeg radnog vijeka potreba za dodatnim izvorom energije pokazala najvažnijom zajedno sa sve većom potrebom provođenja vremena s bliskim nam osobama.

Na pitanje gdje i kada najviše uživamo u pićima čak 77% posto ispitanika kaže da u piću uživa kod kuće, više od polovine ispitanika piće najčešće konzumira kroz dan, dok 22% ispitanika u piću najviše uživa u večernjim satima. Zanimljivo je istaknuti da je prema rezultatima istraživanja redovit unos tekućine u organizam naveden kao najbitniji element svakodnevice, dok je druženje s obitelji i prijateljima potreba kojoj se pridaje najviše važnosti.

Upravo je Schweppes Pink Grapefruit idealan izbor za sve koji traže osvježenje tijekom dana i piće koje će se lako uklopiti u najdraža druženja, ali i u trenutke solo opuštanja. Zahvaljujući svom reskom, pjenušavom temperamentu, elegantnom, kristalno čistom izgledu i nježno-gorkom okusu, Schweppes svojim poznatim karakterom oduševljava od 1783. godine./Dobrila Močević/