Brdska trka “Stubičke Toplice 2022”

-Armin Mujkanović brilijantan i na nepoznatom terenu, polusezonu okončao kao lider klase 6A

Sljeme, 3.7.2022. – Tradicionalna 28. Nagrada Stubičkih Toplica 2022. održana je u novom, ljetnom terminu. Izazovna staza „Zagorje“ okupila je 68 takmičara, od kojih je 60 stiglo na cilj. Pobjedu u generalnom plasmanu je ostvario Dejan Dimitrijević, dok je u klasi 6A najbrži bio Marin Leš. U klasi 6A je nastupao i njen lider, Armin Mujkanović, koji je legendarnu stazu na Sljemenu vozio po prvi put u karijeri. Iako je na stazi „odličan učenik“, te vrlo brzo uči svaku novu stazu, ovoga puta je u pomoć priskočio i legendarni Niko Pulić, s kojim se pripremao za peti nastup u okviru Prvenstva Hrvatske i odbranu prve pozicije u klasi.

Nakon brojnih problema od samog starta sezone i upotrebe serijskog mjenjača, umjesto pravog trkačkog, Sljeme je bilo prva trka na kojoj je Mujkanović imao priliku da proba novi trkački mjenjač. Jednodnevni program na Sljemenu je dodatno otežao stvari za vozača Splitskog Auto Kluba, ali to nije previše omelo Mujkanovića. Na trci je ostvario plasman na treću poziciju nakon nešto slabije prve vožnje, dok je u drugoj bio ubjedljivo drugi najbrži. Nedostatak kilometara i iskustva na ovoj stazi ipak se pokazao prevelikim hendikepom u pohodu na prvo mjesto, ali je Mujkanović pametnim pristupom dodatno povećao prednost u klasi 6A:

„Slobodno mogu reći, hvala Bogu završena je prva polusezona u Prvenstvu Hrvatske. Bilo je izuzetno teško, obzirom na to da sam od svih staza, do sada poznavao samo jednu i to onu u Skradinu, dok sam na svim ostalim vozio po prvi put. Automobil i ja dobro funkcionišemo, potrebno je još kilometara i iskustva u njoj kako bih joj potpuno vjerovao i vozio na limitu. Sezona je duga i ne smijem sebi priuštiti greške. Uzimajući u obzir činjenicu da je ovo rijedak auto, a dijelovi za njega su još rjeđi, na današnjici kada je kompletna autoindustrija u velikom problemu i lanci isporuka štekaju, ne smijem rizikovati neko skupo oštećenje ili ozbiljniji kvar koji bi značio i siguran kraj sezone.“, izjavio je Mujkanović.

U svojoj prvoj sezoni u Prvenstvu Hrvatske, Mujkanović vodi u klasi 6A koja je potpuno nova, a raspored takmičara diktira Peformance factor. Matematička formula koja bi trebala da izjednači klase i poveća konkurentnost, čini se da je samo dodatno povećala razlike i u prvi plan istakla vozače s konkurentnijim i skupljim automobilima.

„Činjenica je da nisam najzadovoljniji klasom koja mi je dodijeljena i takmičarima koji su sa mnom u klasi. Moja dva glavna konkurenta za titulu voze daleko brže automobile od mene, ali su ipak stavljeni u klasu sa mnom. Ne želim ulaziti u polemiku o Performance factoru, ali činjenica je da to ne funkcioniše najbolje. Želim samo da vozim i dam sve od sebe, a rezultati će doći.“

Tuzlak je u novu sezonu ušao s novim autom i novim klubom, kao i novom licencom, a priznaje da niko nije očekivao ovakve rezultate, pa čak ni on sam:

„Već dvije decenije se bavim automobilizmom, što u kartingu, što u brdskim trkama. Vozač sam koji je itekako svjestan svojih mogućnosti, ali priznajem da sam i samog sebe iznenadio. Nakon pet trka, voditi u Prvenstvu Hrvatske nije malo. To je nešto što mi nije polazilo za rukom u Šampionatu BiH, koji je ruku na srce, dosta slabiji i manje konkurentan u odnosu na Prvenstvo Hrvatske. Ipak, čini se da logika u mom slučaju ne funkcioniše pa sam bolji tamo gdje je konkurencija jača.“, zaključio je Mujkanović uz smijeh.

Pred takmičarima u Prvenstvu Hrvatske slijedi pauza sve do sredine avgusta kada karavan dolazi u Cazin na čuvenu „Krajišku zmiju“. Staza koja je itekako poznata Mujkanoviću i na kojoj će sigurno biti najsigurniji i najopušteniji do sada. Do kraja šampionata, ostalo je da se vozi još u Cazinu, Ilirskoj Bistrici, Buzetu i Dubrovniku./Emir Nišić/