Glumac Bloom novo zaštitno lice Staropramena

Popularni holivudski glumac i ambasador UNICEF-a Orlando Bloom novo je zaštitno lice legendarnog premium lager piva Staropramen. U novoj kampanji, Bloom se udružio sa majstorima pivarima kako bi otkrio tajne “praškog piva broj jedan u svijetu”.

Zbog snimanja popularne Amazonove serije “The Carnival Row”, ovaj slavni glumac tri godine je živio u Pragu i danas ga naziva svojim drugim domom. Njegova istinska strast i povezanost sa gradom odigrala je ključnu ulogu u kreiranju priče za kampanju u kojoj je dobio ulogu stručnjaka za Prag. Svojom ulogom pokušava dočarati duh češke prijestolnice piva, pri tome otkrivajući 150 godina dugu tradiciju višestruko nagrađivanog Staropramena.

Strast za pivarstvom, kako to pokazuje i sama priča nove kampanje, učinila je stanovnike Praga najvećim ljubiteljima piva i najboljim svjetskim majstorima pivarima. U isto vrijeme, odgovor na pitanje kako se proizvodi savršeni Staropramen još ne zna niko osim majstora pivara iz tamošnje pivare. Kako bi dobio odgovor na to pitanje, Bloom obilazi dobro poznate lokacije u Pragu: od sunčanih terasa i podzemnih prolaza sve dok ne dođe u samu pivaru.

“Prag je nevjerovatan grad, meni vrlo blizak, i sretan sam što sam imao privilegiju živjeti i raditi u njemu nekoliko godina. Bilo mi je iznimno drago kada me Staropramen kontaktirao s idejom da učestvujem u ovoj kampanji, jer nakon što sam na vlastitoj koži doživio i osjetio bogatu pivsku kulturu grada i shvatio koliko ozbiljno ljudi tamo shvataju pivo, znao sam da projekt ima veliku vrijednost i čast mi je što su me pozvali da učestvujem. Bilo je sjajno raditi na projektu s ciljem da ispričamo priču o više od 150 godina dugoj tradiciji“, rekao je Bloom.

Najnovija filmska ostvarenja ovog holivudskog glumca će biti uskoro prikazana, a riječ je o filmovima “Grand Turismo” studija Sony Pictures, koji će premijerno biti prikazan u augustu, i filmu “Wizards!” produkcijske kuće A24-a. Osim toga, uskoro počinje snimati i triler “The Cut”.

“Imati jednog ovako velikog i svjetski poznatog glumca kao ambasadora Staropramen piva velika je čast i zadovoljstvo. Posebno nam je drago jer je ova saradnja proizašla nakon što je Bloom tri godine živio u Pragu što znači da je imao priliku da zaista doživi duh grada, ali i piva koje se tamo proizvodi jer znamo da je Prag dom nekih od najvećih stručnjaka za pivo, uključujući i majstore koji rade na Staropramenu. Ubijeđeni smo da ćemo zajedno sa ovim proslavljenim glumcem postići mnogo i da ćemo priču o vrhunskom pivu ispričati ogromnom broju onih koji u njemu uživaju”, kazao je Boris Blagojević, Brand Manager za Premium & Beyond Beer brendove kompanije Molson Coors BH, koja je zastupnik Staropramena za Bosnu i Hercegovinu.

S ciljem predstavljanja tog jedinstvenog duha i atmosfere grada Praga te stručnosti, kvaliteta i tradicije brenda, kampanja “The Prague Expert” je proslava svega što čini Staropramen posebnim. Više detalja o kampanji dostupno je na Facebook stranici Staropramena./A.Pobrić/